Terminal Dornești

Soluții logistice pentru nord-estul țării

Terminalul Dornești deservește transportul feroviar cu ecartament larg și normal, facilitând transferul de mărfuri între România și Ucraina.

Locație și infrastructură

Terminalul este situat în Dornești, stația de frontieră și punctul vamal feroviar de intrare între România și Ucraina.

Unicom Terminal are acces feroviar atât pe cale ferată cu ecartament standard, cât și cu ecartament larg, precum și acces rutier pentru vehicule grele. Terminalul se află la doar câțiva kilometri de viitoarea autostradă A7, care va lega Bucureștiul de Siret.

Suprafață totală: 56.560 m²

Servicii oferite

Transbordarea și depozitarea produselor petroliere
Transbordarea și depozitarea cerealelor
Transbordarea și depozitarea mărfurilor vrac
Transport rutier de tip first-mile/last-mile al mărfurilor vrac de la terminal până la punctul de încărcare/descărcare și retur
Efectuarea formalităților vamale de import/tranzit
Primire vagoane pe ecartament larg și standard;
Servicii de manevrare cu ecartament standard și ecartament larg;
Transport feroviar conectat al mărfurilor de la punctul de origine până la destinația finală.
Efectuare formalități vamale de import/tranzit;

Operațiuni

  • Transvazarea produselor petroliere din vagoane cisternă cu ecartament standard în vagoane cu ecartament larg și invers;
  • Descărcarea/încărcarea vagoanelor cisternă cu ecartament standard/larg în/din rezervoare de depozitare;
  • Rată de transbordare: aprox. 1.500 t/24 ore;
  • Încărcarea camioanelor; rată de încărcare: aprox. 10 camioane/24 ore.

Infrastructură

Rezervor de depozitare lichide pentru ulei vegetal, capacitate 3.000 m³;

Două rezervoare de depozitare lichide pentru motorină, capacitate 1.000 m³ fiecare;

Lungimea liniei cu ecartament standard: 305 m, lungimea frontului de operare: 270 m (aprox. 20 de vagoane);

Lungimea liniei cu ecartament larg: 295 m, lungimea frontului de operare: 270 m (aprox. 20 de vagoane).

Produse manipulate:

Motorină, benzină, ulei vegetal.

Operațiuni

    A. Transbordarea cerealelor cu 2 melcuri mobile;
    Lungimea utilă a liniei cu ecartament standard: 280 m, front operațional: aprox. 16 vagoane;
    Lungimea utilă a liniei cu ecartament larg: 285 m, front operațional: aprox. 16 vagoane;
    Rată de transbordare: aprox. 1.500 t/24 ore.

    B. Transbordarea cerealelor prin buncăr cu elevator fix și bandă transportoare de 25 m;
    Lungimea utilă a liniei cu ecartament standard: 320 m, front operațional: aprox. 20 vagoane;
    Lungimea utilă a liniei cu ecartament larg: 225 m, front operațional: aprox. 15 vagoane;
    Rată de transbordare: aprox. 1.000 t/24 ore.

    Produse manipulate:

    Porumb, rapiță, grâu, soia etc.

    Notă: Pe ecartament larg putem descărca cereale din vagoane specializate pentru cereale, vagoane pentru minerale și vagoane descoperite.

    Produse manipulate

    Produse petroliere
    Operațiuni:
    • Transbordarea produselor petroliere din vagoane cisternă cu ecartament standard în vagoane cu ecartament larg și invers;
    • Descărcarea/încărcarea vagoanelor cisternă cu ecartament standard/larg în/din rezervoare de depozitare;
    • Rată de transbordare: aprox. 1.500 t/24 ore;
    • Încărcarea camioanelor; rată de încărcare: aprox. 10 camioane/24 ore.
    Infrastructură:
    Rezervor de depozitare lichide pentru ulei vegetal, capacitate 3.000 m³;

    Două rezervoare de depozitare lichide pentru motorină, capacitate 1.000 m³ fiecare;

    Lungimea liniei cu ecartament standard: 305 m, lungimea frontului de operare: 270 m (aprox. 20 de vagoane);

    Lungimea liniei cu ecartament larg: 295 m, lungimea frontului de operare: 270 m (aprox. 20 de vagoane).
    Cereale
    Operațiuni:
    A. Transbordarea cerealelor cu 2 melcuri mobile;

    Lungimea utilă a liniei cu ecartament standard: 280 m, front operațional: aprox. 16 vagoane;
    Lungimea utilă a liniei cu ecartament larg: 285 m, front operațional: aprox. 16 vagoane;
    Rată de transbordare: aprox. 1.500 t/24 ore.

    B. Transbordarea cerealelor prin buncăr cu elevator fix și bandă transportoare de 25 m;
    Lungimea utilă a liniei cu ecartament standard: 320 m, front operațional: aprox. 20 vagoane;
    Lungimea utilă a liniei cu ecartament larg: 225 m, front operațional: aprox. 15 vagoane;
    Rată de transbordare: aprox. 1.000 t/24 ore.Produse manipulate:Porumb, rapiță, grâu, soia etc.

    Notă: Pe ecartament larg putem descărca cereale din vagoane specializate pentru cereale, vagoane pentru minerale și vagoane descoperite.

    Contact